11 april 2011

God Mörning!

Måndag morgon igen då.....vilka brukar vara tröga för mig. Men efter helgens strålande väder, (dock blåsig), så märker jag vårkänslorna komma farandes. Är tillbaka i skola, ska göra körkortsteori i första hand, men har bara kommit så långt som till bloggen än så länge. Var inne på badoo-sidan och kollade lite. Där upptäckte jag världens vackraste ögon på en tjej. Blåa jättefina ögon. Brukar inte reagera på ögonen vanligtvis, men nu gjorde jag det. Här på hemmet så har vi vissa arbetsuppgifter. Städa, mata djur, kökstjänst mm. Jag missade 2 pass i köket och det är inte populärt kan jag säga. Fattar inte varför jag glömmer det hela tiden för. Samma sak med min adhd-medicin, den "glömmer" jag också hela tiden. Börjar känna mig totalt inkompetent till att göra saker. Har hänt förr i mitt liv, men det var för länge sen, och för att jag då drogade. Nu är det dags för frukost nummer 2. Man gör inte mycket annat än äter äter och äter. Eller, det servras mat, men jag käkar bara 2 gånger om dagen. Måste tänka på vikten. Lätt att lägga på sig, svårare att göra sig av med. Men efter rehabiliteringen så ska jag ta nya tag och börja träna igen. Saknar den biten känner jag. Fan va jag känner mycket hela tiden.........ha en trevlig dag alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter