04 mars 2011

Föregående inlägg.....

...berättar att personen som skrev det där inte har många läsk i backen.

Det roliga är ju att sättet denne skrev på fick mig att fundera, och jag är komfortabel med att jag vet vem det är.

Tillhörande "svinstian" där då självklart "Grisen" själv finns.

Lät lite som avundsjukan satt där också, men det är min tolkning.

Veckan som passerat har jag varit sjuk som satan. Trodde det handlade om influensa, men efter läkarbesök igår konstaterades att jag har lunginflammation. Penicillinkur blev det så det kommer att gå över om ett par dagar.

Ja just det, självklart blir det en polisanmälan på det där inlägget också.

Jag repar mig för varje dag som går. Känner livslusten återvända och jag börjar bli den jag var innan jag gjorde min volta. Det finns inte så mycket att skriva om egentligen då det inte händer allt för mycket här.

Jo, imorgon ska jag in till staden och kolla lite. Det kan ju rucka lite på mönstret hoppas jag.

Ha det gött alla!!!

Ps. Fear has nothing to do with anything!!! Ds.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!
    Och stå stolt och star och strunta i sånna där inlägg som puckona skriver..

    SvaraRadera
  2. Hej Ida!
    Nej, jag lägger inte nån energi på sådana där typer.

    SvaraRadera

Etiketter