12 mars 2013

Då var man inne i ett medflyt.

Ibland löser sig saker utan att jag behöver göra särskilt mycket och det har hänt idag. Kan inte skriva vad det är men bekymren över fortsatt uppkörning är borta i alla fall. Riktigt skönt.

Det har varit kallt idag, för kallt faktiskt. Men jag har hållit mig inomhus på "huset" och pluggat teori med en tjejkompis. Vi högläste ett par sidor var och jag tror att det fastnade bättre denna gång, det var i alla fall trevligare 'än att sitta själv och råplugga för att sen inse att jag inte minns ett skit av det jag läste.
Imorgon ska jag boka nya tider tänkte jag men jag ska också ta reda på om jag har samma kostnad utan trafikskolans bil.
Bara något som heter varmkörning kostade 350 spänn???
Det är för jävligt att allting ska kosta så förbannat mycket så jag får göra allt för att hålla nere kostnaderna.

Imorgon är det dags för datakursen igen och det ser jag fram emot. Funnit mig i rollen som vägledare och för bra kritik för det också. Vet att jag skrivit det förr men jag är nog lite stolt fortfarande för det.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter