06 mars 2013

Besökstiden lider mot sitt slut.

Imorgon ska mitt besök åka hem. Vi har haft det väldans trevligt och det har varit obetalbart att få vakna upp tätt intill en kvinna, fixa frukosten och sen tjöta vidare. massor av mys har det blivit alltså men det är på väg att ta slut. Men det kommer kanske fler gånger det vet jag redan.

Idag så infann jag mig på huset för jag skulle vara co-driver på datakursen. Det fattades folk så jag fick hålla i kursen själv vilket inte var några problem för min del. Känner en naturlighet i att "leda" faktiskt och det sägs att jag är pedagogiskt lagd.
Lite mer avancerat var det idag och det var svårt för någon att hänga med i tempot som dom andra drog upp. Den jag tänker på har aldrig suttit vid en dator förut och behöver extra tid till att hitta tangenter och förstå flerfunktioner på tangenter, det går över förväntan framåt i alla fall. Jag får beröm för mitt sätt att lära ut men jag har så svårt att ta till mig det här med just beröm, men tycker dom att jag är duktig så va fan, okey då.

Idag ringde jag om min medicin och ta mig satan, det var inlämnat ansökan till apoteket igår så mitt högkostnadsskydd gäller även denna beställning. Det var på det berömda hårstrået för hade detta inte funkat så hade det blivit katastrof med pengar faktiskt. Jag har planerat ordentligt med min ekonomi och jag har lånat en summa pengar för att klara av mitt körkort som jag ska betala från och med denna månad. Så lite mer svettigt än vanligt har det blivit vad gäller ekonomin.
Jag måste även beställa ny uppkörning så fort som möjligt, gärna i nästa vecka så jag minns vad det var för nåt jag gjorde fel.
Annars har jag inte gjort så många knop och hoppas det ska bli ändring på det i nästa eller i slutet på veckan när medicinen kommer för då ska jag möblera om hemma till något trivsammare.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter