28 februari 2013

Idag ska det bli verklighet...

Sitter på huset och väntar in klockan 15. Det är då jag ska sätta mig ner och göra mitt teoriprov. Inte det minsta oroad eller nervös, än i alla fall. Jag bör tuta iväg omkring halv två så jag hinner dit i tid för jag är trött på alla uppskjutna prov jag har i bagaget sedan tidigare. 1975 kr har det kostat mig i onödan.
Har försökt att läsa i teoriboken idag men jag störs av för många saker, ljud i första hand. Råkar jag sen ha en viss person i närheten så håller jag på att bli galen av hans röst och sättet han snackar på. Försökte smyga undan men han kom hela tiden och att säga till honom fixar jag inte då han även stammar och skulle han undra varför så blir det personligt påhopp, så jag väljer att inte säga nåt istället. Det är ändå slut på läsandet så nu kommer jag inte störas av det mer.
Jag önskar mig själv lycka till tillsammans med många andra som skrivit på min facebook.
Min strategi är att hoppa över frågor jag tvekar över och göra dom sen och hålla fokus vilket jag hoppas jag ska fixa även utan min medicin.
Lajter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter