30 november 2012

Intressant.

På fontänhuset idag kom det dit en journalist från NA och berättade lite om hur en tidning skulle struktureras för att inbjuda till att läsas. Mycket intressant information och jag suger i mig som en svamp. All kunskap om skriva är ju min grej så att säga.
Dagen till ära så blev det helindiskt till lunch vilket var en erfarenhet men jag vet inte om jag kan säga att det var särskilt gott. Fullt ätbart det är inget snack om den saken, men jag skulle nog hellre vilja ha lite kött i maten. Denna rätt var vegetarisk och enligt min syn på saken så är dom ett speciellt folkslag för kött är ju det godaste man kan käka och det ger en större mättnads känsla tycker jag.
Fredag idag och några planer har jag inte för helgen vilket känns lite jobbigt. Ekonomin är hårt ansträngd i och med körskolan så jag får snåla duktigt denna månad. Nästa lär inte bli bättre den heller föresten och det börjar byggas upp en lite panik-känsla hos mig. Jag hoppas att min fondansökan går igenom och svaret ska ju komma nu i december, då vore livet enkelt igen.
Sitter på huset och ska straxt ta mig hem och städa av lite och tvätta upp det som finns.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter