03 maj 2012

Lite si o så med internet.

Jo, det är så. Ekonomin tillåter inte att jag har kontakt med internet för stunden, suck.
Förra gången jag skrev så mådde jag skitbra det är lite si och så med det idag igen. Men....jag tror mig veta att det handlar om Retalin. Jag fick ny medicin för ett tag sedan och jag sa till min polare att jag egentligen inte skulle ta den för jag mådde så bra, men dum som jag är så käkade jag dom i alla fall och sen sov jag. Nu är det så här att jag ska vara pigg och vaken samt klar i skallen enligt konstens alla regler men är totalt tvärtom istället. Det var jag inte med min ordinarie medicin utan där var jag mig själv.
Idag så fick jag ringa åter igen till psyk för att fråga om mitt läkarintyg som ännu inte har dykt upp. Ska faktiskt dra iväg till psyk och haffa den där mannen som sa att intyget var klart för en månad sedan.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter